En blandad helg

Kropp och själ / Permalink / 0
Hej! Förra helgen var så lyckad firade en kompis på fredagen (bäst Rasmus) och på lördagen så träffade jag lite fina människor från bland annat Göteborg( och bästa jonte & mikaela). Kul verkligen!!
Sen var det en halvseg vecka men den gick fort då jag hade denna helgen att se fram emot. Åkte nämnligen i torsdags till Motala aka' hemtrakterna för att hälsa på min bästa Lisa och även min syster som flyttade in i deras nybyggda hus, såå fint var det. Sen träffade jag även bästa familjen Kling och myste med middag igår. 
Haft fulllspäckade dagar som gått upp och ner. Blandade känslor att vara "hemma" såhär. Var det rätt att flytta eller inte.. 
Trivs ju så i växjö men nu har jag kommit att inse att jag alltid lämnar kvar lite människor här som betyder något för mig och är det rätt liksom? Vill bara ta med mig dem och aldrig släppa dem igen. Vill kunna känna kärlek igen. 
 
Till top