Have come too far to give up

Kropp och själ / 20, Life, birthday, happiness, twenty / Permalink / 0
1 månad sen jag tittade in här och det är med blandade känslor jag skriver här igen. Vill liksom blicka framåt i livet men sen känns det som jag tar ett steg fram och två steg bak varje gång jag försöker göra något bra. 
Iaf så har jag sedan sist skaffat ett jobb till på Coop extra men också börjat gå till en ny sjukgymnast och nu blir det troligen efter lite funderingar av olika lösningar en ny läkare inblandad i ryggen med. Men förhoppningsvis så slipper jag något drastiskt hehe och att det ska hjälpa med det vi försöker nu. 
Nog om tråkigheter så trivs jag på mitt nya jobb och det gamla. och har fina vänner som finns där för mig och nu på lördag ska dem flesta samlas hos mig för i helgen fyller jag så efterlängtat år!! Äntligen, ingen åldersångest än inte.
 
 
 
Till top