Surt inlägg

Kropp och själ / Permalink / 0
 
Hej, behöver få skriva av mig lite så detta kommer bli ett surt inlägg.. Är så j*vla arg på sverige just nu, eller rättare sagt killar som tror dem behöver visa sig tuffa.. Är inte den som drar alla över en kant och det gör jag inte här heller, ta mig inte fel. Men i fredags fick jag anmäla snatteri och lite duma hot mot mig på jobbet (riktiga idioter som gjort ännu mer hot mot min kollega nu efteråt) och nu ikväll när jag skulle kolla min fina syster som var med i luciatåget så fick jag istället ta hand om en kille som blivit misshandlad utanför kyrkan.. och ringa efter polisen igen.... (allt löste sig och jag hann se henne vilket var kvällens bästa! 
Men i helgen var det även lite tråkigheter med ledare i handbollen som också skulle klaga och uppföra sig illa. Vill bara skrika åt alla att dra åt h*lvetet typ.. sitter hemma nu och typ skakar hela jag. Är både arg och ledsen och vill bara skita i allt och försvinna lite. Trött på allt..
Och faktiskt rätt trött på rättssystemet eller vad man ska säga, men ambulanspersonalen och polisen som kom idag var riktigt duktiga och hjälpsamma. Men idioterna som sitter bakom telefonerna och bara läser efter ett papper typ.? ja dem är jag sur på med. 
Men men nog om detta.. nu ska jag försöka sova lite, har varit lite sömnbrist sista tiden..
Till top